تاپ اویل محافظ سطوح چوبی فوقانی کابینت آشپزخانه ازمو آلمان
تاپ اویل (Top Oil)

محصولی مناسب جهت پوشش سطوح چوبی فوقانی کابینت آشپزخانه.

“تاپ اویل (Top Oil)” 

 

این محصول بعلت روغنی بودن و ساختار ریز متخلخل خود، اجازه نفس کشیدن به سطح چوب می دهد، در نتیجه پوسته پوسته نمی شود و ترک یا تاول نمی زند و برای محیطهای با رطوبت بالا بویژه سطوح فوقانی کابینت چوبی آشپزخانه  بسیار مناسب می باشد.

تاپ اویل با پوششی با دوام و مستحکم رنگ طبیعی مات سطوح چوبی را حفظ می کند و در برابر حوادث روزمره و معمول خانگی مثل ریختن آبمیوه ها، آب، نوشیدنی های گازدار، قهوه، چای و …  بر اساس استاندارد آلمانی  DIN 68861-1A  مقاوم می باشد.

قبل از اعمال تاپ اویل ابتدا مطمئن شوید سطح چوبی فوقانی کابینت آشپزخانه، عاری از هرگونه آلودگی باشد. این محصول نیاز به هیچگونه پرایمری ندارد و نهایت دو الی سه دست خیلی نازک و به راحتی با استفاده از دستمال تنظیف، رول و یا قلمو اعمال می شود. الیاف چوب بعد از اعمال اولین دست روغن پوشانده می شوند و اگر سطح نهایی به اندازه کافی براق نبود با کشیدن دستمالی تمیز روی آن به سطح براق تر دست می یابید. از آنجاییکه این روغن ها درون منافذ چوب نفوذ می کنند از واکشیدگی و همکشیدگی چوب و همچنین جذب گرد و غبار و یا ایجاد خراش روی سطح چوب جلوگیری می نمایند.

سطح چوبی فوقانی کابینت آشپزخانه که روغن تاپ اویل خورده است، با استفاده از محلول شوینده Wash And Care ازمو و آب و با استفاده از دستمالی تمیز به راحتی تمیز می شود. بطور معمول با اعمال مجدد این محصول روی سطح تمیز شده، تمام علائم و آثار آسیب بجا مانده احتمالی پاک می شود. در صورتی که آسیب عمقی تر باشد، با استفاده از پدهای مخصوص محل مورد نظر را سنباده خفیفی زده و سپس دوباره تاپ اویل را اعمال نمایید. اگر نیازمند سطح براق تری می باشید، بعد از اینکه سطح چوب روغن خورده کاملا خشک شد، می توانید  با استفاده از Osmo Liquid Wax Cleaner سطح مورد نظر را پولیش نمایید.

عمر این محصول در صورتی که درش بسته باشد، حدود 5 سال و یا بیشتر می باشد. در صورت باقی ماندن روغن، آن را به ظرفی کوچکتر منتقل نمایید و در آن را محکم ببندید تا هوا به درون آن نفوذ نکند و ظرف مورد نظر را در مکانی قرار دهید که دمایی بالاتر از 25 درجه سانتیگراد و کمتر از 5 درجه سانتیگراد نداشته باشد. رعایت کردن موارد بالا به ماندگاری طولانی تر محصول کمک شایانی می کند.

روغن تاپ اویل در طول شب حداقل به  8 تا 10 ساعت زمان نیاز دارد تا خشک شود. دما و رطوبت نسبی و همچنین گونه چوبی از عوامل تاثیرگذار بر مدت زمان خشک شدن می باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]